Hoi! Ik ben Mylène en ik doe het graag net even anders.

“Net even anders.”

Dat is een uitspraak die ik vaak doe. In een kledingwinkel op zoek naar een nieuwe outfit. Geen standaard AVG’tje op tafel. En ook in mijn werk doe ik het graag “net even anders”. Niet dat alles totaal out of the box moet zijn hoor. Ik ben groot voorstander van bewezen strategieën. Maar het mag wel net effe anders. 😉 Hetzelfde geldt voor mijn ondernemersverhaal. 

“Ik word NOOIT ondernemer”

Geboren en getogen in een ondernemersgezin, ben je haast wel gedoemd om te eindigen als ondernemer. Niet waar? Toch heb ik tot mijn 18e geroepen dat ik nooit van mijn leven ondernemer zou worden. Ik had namelijk de illusie dat ondernemen gelijk staat aan 24/7 werken. En dat was niet het toekomstbeeld dat ik voor mezelf had.

Hoe ik dan op mijn 19e toch in het ondernemerschap gerold ben? Ik houd het maar op: nood breekt wet. Ik volgde namelijk de opleiding Commerciële economie. Een opleiding die ontzettend veel mensen in Nederland volgen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over alle andere business opleidingen, die soortgelijke kennis aanbieden. Ik wist hoeveel concurrentie ik zou krijgen op de arbeidsmarkt.

Dus ik begon tijdens mijn opleiding met vrijwillig werkervaring opdoen bij diverse online platformen. Dat bleef niet onopgemerkt bij mijn opdrachtgevers van school. Vanuit daar kreeg ik al vrij snel betaalde opdrachten aangeboden en heb ik me ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. En al gauw bleek dat het ondernemersleven me veel beter past dan ik ooit had verwacht. Het zal toch stiekem wel in mijn bloed zitten. 😉

En zo begon mijn reis…

Als een jonge hond ging ik aan de slag. Ik haalde namelijk mijn eerste klant binnen via school. (Wist je dat hij nog steeds klant bij mij is?!) En in plaats van dat ik dacht: eerst maar eens zien hoe dat gaat, ging ik er direct 100% voor. Er moest een website komen, dus ik leerde mezelf hoe ik een website moest bouwen in WordPress. Ik wilde ‘professionele’ foto’s en ging met mijn moeder en haar spiegelreflex op pad voor de foto’s. Ik kan eigenlijk nog steeds niet verklaren waarom ik het destijds direct zo serieus aan wilde pakken. Wellicht toch mijn instinct, haha. En het bleef niet bij die ene klant, binnen no time had ik een hand vol klanten naast mijn fulltime HBO studie. 

Ik pakte alles wat ik krijgen kon: social media teksten, webteksten, ouderwetse nieuwsbrieven en op een gegeven moment hielp ik zelfs iemand bij het bouwen van een website. Maar qua klanten ging het ook alle kanten op: van trouwpakken tot politiek en van interieurontwerpers tot businesscoaches. 

Totdat… ik niet meer gelukkig werd van puur teksten schrijven

Begrijp me niet verkeerd: tekst heeft rete veel invloed op jouw online resultaat. Maar met alleen een leuke tekst kom je nergens. Op dat punt begon mijn zoektocht naar de doorslaggevende factor. Waarmee kon ik resultaat waarborgen voor mijn klanten? Ik vond mijn passie in de funnels, het systeem om geautomatiseerd te verkopen. Het systeem waarin techniek de boel faciliteert én het geheel valt of staat met de tekst. In tekst & techniek komt voor mij alles samen. En ik viel met mijn neus in de boter toen ik de grote Nederlandse vrouwen en hun klanten mocht ondersteunen op het gebied van online cursussen verkopen. (Met behulp van funnels en lanceringen.)

And now? It’s time to become the leader of the pack

Succesvolle verkopende funnels maken I Wolves and Rebels
Logo Wolves and Rebels

And now? It’s time to become the leader of the pack

Het was (en is) geweldig om een kijkje in de keuken te nemen van al mijn fantastische klanten. Om hun verhalen te horen over hoe ze zijn begonnen, zich hebben ontwikkeld en zich hebben opgewerkt naar de top. They are the Wolves.

Zij leerden mij wat écht succesvol ondernemen voor meer vrijheid is. Financieel, mentaal en fysiek.

Niet die fake verhalen, waarbij je grof geld verdient en stiekem diep ongelukkig alleen achter je laptop zit weg te kwijnen. Of je toch een slag in de rondte werkt, terwijl je roept dat geld je vrijheid oplevert.

Niet de houtje touwtje trucjes.

En bullshit beloftes als:

“Binnen x dagen x omzet met behulp van Instagram.”

“Zonder technische kennis een online training opzetten en verkopen.”

“Een werkende funnel zonder salesy trucjes of oplichting.”

Natuurlijk zijn er goedwerkende strategieën.

I love verkopende funnels, steengoede storytelling en the magic of marketing.

Maar… het werkt alleen als jij jouw hoofd boven het maaiveld uitsteekt.

Echt door en door weet waar jouw klanten behoefte aan hebben.

Een steengoed aanbod ontwikkelt.

100% gaat voor online verkopen.

Op een manier die bij jou past.

En daar help ik je graag bij.